İzmir su saati arızası nereye bildirilir?
Abonelerimiz, su sayaçlarının arızalı olması, patlaması, sayaç okumalarının çalışmaması, buğulanması, camının kırılması veya contasının bozulması halinde ilgili İSU şubesine bağlı sayaç hareket servisine veya 185 çağrı merkezine bildirmek zorundadır.
Alo 185 ne demek?
İSKİ ALO 185 Çağrı Merkezi ile; -T.C. Kimlik numarası güncelleme gibi sorunlarda kısa sürede yardım alabilirsiniz. Ayrıca ALO 153 İBB Beyaz Masa hattı üzerinden de Alo 185 hizmetine ulaşabilirsiniz.
İzmir su arızası kaç?
Değerli hemşehrilerimiz; ALO 185’i günün her saatinde arayarak rögar tıkanıklığı, kanalizasyon ızgaraları, kanalizasyon baca temizliği, yeni hat çalışması, kanalizasyon yönlendirme, kanalizasyon gibi her türlü kanalizasyon işinizde, ayrıca su ve kanalizasyon ile ilgili konulardaki görüş, öneri ve şikayetlerinizi iletebilirsiniz.
Su arızası için kaçı arıyoruz?
Tüm kesinti kayıtları su abone numarasını içermelidir. Kesinti bildirim hizmeti 185’i aramadan önce, su bağlantı numaranızı hazır bulundurduğunuzdan ve mahalle, cadde, sokak ve bina numarası şeklinde mevcut adresinizi verdiğinizden emin olun.
Su arızası için hangi numara aranır?
Alo 185 çağrı merkezimize 2019 yılında günde ortalama 1 çağrı geldi.
Su saatim bozuldu ne yapmalıyım?
Sayacın değiştirilmesi, su sayacının arızalanması, okunamaması, patlaması veya 10 yıllık periyodik muayene süresinin dolması nedeniyle yapılır. Başvurular Abone İşleri Daire Başkanlığı ofislerine veya 185’i arayarak yapılabilir. Sayacın değiştirilmesi için bir iş emri hazırlanır.
İzsu arıza telefonu kaç?
Bilgi! Su ve kanalizasyonla ilgili tüm olay ve şikayetlerinize daha hızlı yanıt almak için 185 numaralı çağrı merkezimizi arayabilirsiniz. Dikkat! Aşağıdaki iletişim bilgilerini kullanarak şubelerimizde, servis birimlerimizde ve veznelerimizde mesai saatleri içerisinde sadece abonelikle ilgili işlemler yapılmaktadır.
185 hangi kuruma ait?
Acil durum numaralarıACİL DURUM İLETİŞİM NUMARALARI Acil servis (Hello Ambulance)112İş ve iş arama180Vergi danışmanlığı189Su hasarı faturası bilgileri18518 diğer hatlar
Alo 183 hattı ne demek?
Aile ve Sosyal Hizmetler Bakanlığı çağrı merkezlerinden Alo 183 Şiddetle Mücadele Hattı aracılığıyla ailelere, kadınlara, çocuklara, engellilere, yaşlılara, şehit yakınlarına, gazilere ve gazi bakmakla yükümlü oldukları kişilere yönelik hizmet çağrılarının değerlendirilmesi yoluyla danışmanlık ve destek hizmeti sunuluyor.
İzsu ne zaman suyu açar?
Su kesintisi veya su sayacının sökülmesi sonucu borcunu ödeyen abonelere, en geç ertesi gün mesai bitimine kadar su verilmeye başlanacak.
Su arızası nedir?
Dünyadaki mevcut tatlı su kaynakları talebi karşılamaya yetmediğinde, devletler arasında tatlı su kaynaklarını (akarsuları) paylaşma sorununa “su sorunu” denir. Genellikle iki veya daha fazla devletin topraklarından geçen nehirlerde (yani sınır ötesi sularda) görülür.
İzmir su damacana fiyatı ne kadar?
21 Temmuz
Cep telefonundan 185 nasıl aranır?
Arıza şikayetini nasıl yapabilirim? Abone arızayı ALO 185’e bildirir. Şehir dışından aramak isterseniz 0222 alan koduyla 1851851’den bize ulaşabilirsiniz.
Alo 186 ne hattı?
Alo 186 hattı, Türkiye’deki vatandaşlara bir dizi elektrikle ilgili hizmet sunmaktadır. Bu hizmetler şunları içerir: Kesinti Bildirimi: Elektrik kesintileri ve arızaları hakkında bilgi sağlamak ve çözüm talep etmek için kullanılır.
İzsu kime ait?
İzmir Su ve Atıksu İdaresi Genel Müdürlüğü (İZSU), İzmir Büyükşehir Belediyesi bünyesinde bağımsız bütçeli, tüzel kişiliğe sahip bir kuruluştur.
Su sayaç arızası nereye bildirilir?
– Su ve kanalizasyon kesintileriyle ilgili herhangi bir sorunuz veya sorununuz varsa “ALO 153″ü arayabilirsiniz. Güncel su kesintilerini web sitemizden takip edebilirsiniz. Alo 153 ile internet üzerinden iletişime geçebilir, kesintiyi bildirebilir ve ek bilgi talep edebilirsiniz.
Bozulan su saatini kim değiştirir?
Kırık, patlamış, camı kırılmış, contası kırılmış vb. su sayaçlarının değiştirilmesi gerekmektedir. Bu gibi durumlarda abonelerimizin su faturası için SASKİ Genel Müdürlüğü Abone İşleri Daire Başkanlığı 1. Kat Saha ve Sayaç Kontrol Şefliğine başvurmaları gerekmektedir.
İzsu arıza numarası kaç?
Bilgi! Su ve kanalizasyonla ilgili tüm olay ve şikayetlerinize daha hızlı yanıt almak için 185 numaralı çağrı merkezimizi arayabilirsiniz. Dikkat! Aşağıdaki iletişim bilgilerini kullanarak şubelerimizde, servis birimlerimizde ve veznelerimizde mesai saatleri içerisinde sadece abonelikle ilgili işlemler yapılmaktadır.
Su saati kimin sorumluluğunda?
Sayaçların kaydettiği su abonenin tükettiği su olarak kabul edilir. Sayaçtan sonraki iç tesisat ve su çıkışı abonenin sorumluluğundadır.
Tavsiyeli Bağlantılar: Memlûk Hangi Ülke